Breloki reklamowe drużyn piłkarskich

Breloki reklamowe

Breloki reklamowe

Rozmaite gadżety reklamowe są wykorzystywane przez duże firmy, pragnące wypromować własną markę, produkt lub usługę. Oczywiście istnieje bardzo wiele różnych rodzajów gadżetów reklamowych, ich wspólną cechą jest natomiast efektowny wygląd i rola narzędzi marketingowych. Jako przykład tego rodzaju przedmiotów w promocji można wymienić breloczki na klucze. Są to bardzo powszechne przedmioty, używane prawie przez każdego dorosłego, a jednocześnie są to gadżety idealnie nadające się do reklamy. Dlatego są wykorzystywane przez wiel firm, m. in. przez kluby piłkarskie.

Słowo „wykorzystywane” oznacza w tym przypadku przede wszystkim zagospodarowanie przestrzeni na breloczkach. Breloki reklamowe posiadają niewielką przestrzeń, dlatego z punktu widzenia reklamodawców (w tym przypadku klubów piłkarskich) bardzo ważne jest, aby wykorzystać ją maksymalnie. Najlepiej po prostu umieścić tam własne logo. Popularne kluby mają loga (godła) powszechnie rozpoznawalne, dlatego nie ma potrzeby dopisywania na nich czegokolwiek. Przeciętnemu kibicowi wystarczy samo logo, aby identyfikować się ze swoją drużyną.

Breloki reklamowe można jednak wykorzystać także w inny sposób. Niekoniecznie muszą one nosić emblematy lub symbole danego klubu, ale mogą stanowić np. nagrodę w konkursie dla kibiców. Konkursy takie mogą odbywać się bądź przed meczami, bądź w barach sportowych lub też na innego rodzaju imprezach, których tematyką, choćby jedną z wielu, jest piłka nożna. Imprez tego rodzaju nie brakuje, ponieważ piłka nożna to najbardziej popularny sport na świecie.

Poza rozdawaniem, Breloki reklamowe promujące kluby piłkarskie mogą być sprzedawane w wielu różnych punktach handlowych. Najczęściej tego rodzaju sprzedaż organizuje się przed ważnymi meczami lub imprezami sportowymi (np. przed finałem Ligi Mistrzów).

Warto zaznaczyć, że istnieją punkty prowadzące sprzedaż takich breloczków z symbolami drużyn piłkarskich przez cały rok, niezależnie od zbliżających się i oddalających turniejów czy innych wydarzeń sportowych. Promocja klubów piłkarskich to proces ciągły.